Kom effe op de koffieklets met ons maar dan met een virtuele lekkernij. Of neem een koekje erbij. Praat hier over alles en nog wat
Hebben jullie al veel ervaring met minen? Ik heb lang gelede een kleine hoeveel BTC aangeschaft als spaargeld, maar ik ben me nooit in minen verdiept. Voor deze coin zou ik dat wel graag doen.
Ben al mee sinds bitcoin. Maar echter te laat om kunnen investeren om er het grote deel uit te halen. Ik ga binnekort een artikel hierover schrijven hoe je het moet doen.
Zouden jullie in staat zijn om iemand met de bevestiging proces helpen? Mijn Nederlands is een beetje zwak. Hier.
Sure, no problem. Let him/her send me a personal message and we'll figure it out Edit: I'll open a separate thread to do it in, that way people can verify nothing improper happens Edit 2: I just saw someone already did
Hey allen, leuk te weten dat we hier een nederlandse koffieklets kunnen houden. Gaat toch vlotter dan in het engels (wat mezelf betreft). Iemand zinnens om deze coin te gaan minen?
Hey allemaal, vraagje kan iemand mij hier helpen met een aantal mining vragen? Heb antwoorden liever in ned, wat een stuk duidelijker is. Thx alvast.
Was te laat met bitcoin minen, zou puur voor de hobby willen beginnen bij de launch hier. Hoe bouw je op relatief simpele manier een rig? Hoeveel moet je rekenen (kostprijs) om toch iets te kunnen genereren? etc....
Hallo guys, ik wil ook voor het eerst minen. Alleen heb ik hulp nodig bij het configureren van de software.
Super om jullie hier allemaal te zien. Een mining guide komt er zodra Decred open is voor het publiek.
Hangt echter van de prijszetting af na de launch. Persoonlijk zou ik je zeggen beter minen, het is leuker om het zo zien binnen te komen i.p.v. het in een keertje zien binnen te komen.
Is nog vroeg om te vertellen, aangezien momenteel iedereen het gissen heeft naar wat openingskoers zal zijn.