Ik heb onvoldoende technische kennis om de opdracht n de confirmation link uit te voeren. Als ik doe wat er staat loop ik vast op de beveiliging van mijn Mac.
Stap (1) Download and extract the contents of the following dcraddrgen tar.gz file. 64-bit. Als ik de 64-bit-knop indruk krijg ik een file met de tekst EXEC in groen. Als ik die dubbelklik staat er dat mijn beveiliging dat niet toestaat. Los daarvan heb ik ook geen nog geen idee wat ik dan moet doen maar dat komt dan wel.
Kunt u de bestanden die u hebt gedownload uitpakken? Er zijn twee bestanden in het pakket: (1) dcraddrgen en (2) verify.command. Je zo ver gekregen?
(1) en (2) zijn er. Ik weet niet wat je met "uitpakken" bedoelt maar ik neem aan dat dat "aanklikken" betekent. Als ik dat doe krijg ik een beveiligingsmelding.
Bedankt voor de hulp. Ik kan nu (1) en (2) openen en verder gaan. Ik moet er alleen nu even mee stoppen omdat ik andere dingen moet doen. Alvast bedankt.
Als er nog problemen zijn, ik hou deze thread ook in de gaten nu Edit: misschien kan de maker van deze thread de titel naar "DECRED Airdrop comfiration hulp" ofzo veranderen. Dat is wat duidelijker dan "Technotaal". Zo zullen anderen gemakkelijker de weg ernaar vinden
Ik kan eventueel ook helpen, aangezien er hier een mac thuis ligt. Ik heb het zelf op mijn windows PC geactiveerd dus mochten het niet gaan dan kunnen de lui hier en ik eventueel nog hulp bieden. Laat maar weten hoe het is gegaan. Succes!
Ik heb weer wat tijd om verder te gaan. (1) Ik wil de titel van deze thread best wel veranderen maar ik weet niet hoe dat moet. (2) Ik kan nu alles openen en moet nu de volgende stap doen. Hierbij snap ik (a) niet wat de functie van beide "files" is die ik moet/kan openen (b) in welke volgorde dat moet en (c) wat ik met al die tekst aanmoet die ik in moet vullen.
Screenshot Mac OS X Zorg ervoor dat het venster waar je een screenshot van wilt maken duidelijk zichtbaar op je scherm is; Druk op Command + Shift + 3 op je toetsenbord; Op je bureaublad staat nu het screenshot. Je kunt dit bestand gebruiken als bijlage bij je antwoord. Meer informatie op: http://www.take-a-screenshot.org/nl/ of google: hoe maak ik een screenshot op mac
Beter niet de thread hijacken aangezien constab problemen heeft. Maar zolang je de email instructies hebt gevolgd niet.